Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(2)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(1)
Autor
Stachyra Michał
(3)
Zasowski Maciej
(2)
Burda Karolina
(1)
Rzadek Wojciech (1980- )
(1)
Szeja Radosław
(1)
Włodarczyk Zuzanna (działaczka społeczna)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Gry planszowe
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rice Wars = Wojny ryżowe = Reiskriege / Wojciech Rzadek, Michał "Puszon" Stachyra, Maciej "Sova" Zasowski. - Kraków : Kuźnia Gier, © 2008. - 1 gra (dwustronna plansza, 144 żetony, talia 55 kart, 26 drewnianych znaczników, 8 kart doradców, 5 kart daimyo, banknoty, 2 dwustronne arkusze pomocy) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 28 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Zostań daimyo - władcą japońskiego rodu - i zmierz się w strategicznej rozgrywce z żądnymi zwycięstwa przeciwnikami. Rice Wars to gra wojenno-ekonomiczna w realiach XVI-wiecznej Japonii dla 2 - 5 graczy powyżej 12 roku życia. Twoim zadaniem jest jak najlepsze gospodarowanie na terenach wyspy Tokuno. Zadbasz, by chłopi ciężko pracowali na polach ryżowych, zmierzysz się z zazdrosnymi sąsiadami, wysyłając prze­ciwko nim odziały swoich ashigaru, skorzystasz z pomocy cesarskich doradców i wynajmiesz ronina, by ten wyzwał innego daimyo na pojedynek na śmierć i życie. Gra posiada dwustronną planszę, pozwalającą na regulowanie czasu rozgrywki - plansza podstawowa to szybka gra dla dwóch do czterech osób, plansza epicka pozwala na dłuższe i trudniejsze zmagania dla trzech do pięciu graczy. Zanurz się w świecie feudalnej Japonii i walcz o zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pioniersi : gra obywatelska / Michał Stachyra, Maciej Zasowski ; ilustracje Karolina Burda, Maciej Zasowski. - Kraków : Wydawnictwo Kuźnia Gier, © 2013. - 1 gra (1 plansza, 188 kart zadań, 23 karty celów, 12 kart zadań specjalnych, 4 pionki, 1 kostka) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x39x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Przedstawia inspirujące przykłady aktywności z zakresu wolontariatu, programów stypendialnych i edukacji obywatelskiej. Grę wygrywa ten uczestnik, który w swojej strategii nie myślitylko o sobie. Ma to udowodnić, że ignorując działanie na rzecz innych, nie osiągnie się pełnego sukcesu w życiu osobistym i zawodowym,a współpraca sama w sobie jest wielką wartością. Młodzi będą mogli poznać różne formy wsparcia, jakie mogą uzyskać od społeczeństwa (np. stypendia od lokalnych organizacji pozarządowych) oraz możliwości zaangażowania ich samych na rzecz otoczenia (np. poprzez wolontariat).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Aktywuj Warszawę / autorzy mechanki gry Radosław Szeja, Michał Stachyra, koncepcja i opracowanie treści gry Radosław Szeja, Zuzanna Włodarczyk. - Kraków : Gry Na Zamówienie Kuźnia Gier, [2014] - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 6 pionków, 1 kostka, 1 znacznik pierwszego gracza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 15x23x7 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 21 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wyobraź sobie, że masz zorganizować grę miejską, kino plenerowe, piknik kulinarny lub debatę dzielnicową. Od czego zaczniesz? Czego będziesz potrzebować? Gdzie będziesz szukać wsparcia, a gdzie funduszy? Wylosuj kartę celu i podejmij wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej